Posted on: 2020-03-16 Posted by: Pixel Tv Comments: 0
Megosztási lehetőségek:

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Köszönjük türelmüket és megértésüket! – áll Mózsik Szilvia sajtó főreferens közleményében.

Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetjük a helyiségeket.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

A járvány terjedését csak felelősségteljes hozzáállással lehet megállítani!

Tegyen Ön is azért, hogy csökkenjen az új megbetegedések száma!